بازنشستگان می‌توانند زنجیره مهربانی و خدمت رسانی را مستحکم‌تر نمایند
کد خبر: 3643102
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

بازنشستگان می‌توانند زنجیره مهربانی و خدمت رسانی را مستحکم‌تر نمایند

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: انجام کار خیر و خدمت رسانی به محرومان مکان و زمان نمی‌شناسد و بازنشستگان در هر جا و موقعیتی که باشند با بهره گرفتن از تجربیات گذشته می‌توانند زنجیره مهربانی و خدمت رسانی را مستحکم‌تر نمایند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) منطقه گیلان، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان در مراسم تکریم از بازنشستگان با بیان اینکه 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم از بازنشستگان نامگذاری شده است، اظهار کرد: بازنشستگان آینه تمام قد برای آیندگان هستند و باید از تجربیات آنها بهره لازم برده شود.

وی با اشاره به روز خانواده و اهمیت حفظ بنیان خانواده، افزود: خانواده اساس و بنیان جامعه است که اگر به درستی مدیریت شود می‌تواند در جامعه سازندگی ایجاد کرده و در مسیر عزت و پیشرفت قرار گیرد.

محمدی با بیان اینکه بازنشستگان سال‌های طولانی در جهت خدمت صادقانه به محرومان تلاش کرده‌اند و سرشار از تجربه هستند، گفت: انجام کار خیر و خدمت رسانی به محرومان مکان و زمان نمی‌شناسد و بازنشستگان در هر جا و موقعیتی که باشند با بهره گرفتن از تجربیات گذشته می‌توانند زنجیره مهربانی و خدمت رسانی را مستحکم‌تر نمایند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه خدمت رسانی به نیازمندان منشاء خیر و برکت است، تصریح کرد: رسیدگی به احوال محرومان از تاکیدات خدای متعال و از سیره و روش ائمه اطهار(ع) است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه هر یک از ما در جایگاه یک امدادگر وظیفه داریم با تمام داشته‌ها و ظرفیت‌ها به کمک محرومان بشتابیم و در این کار از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، گفت: امدادگری یک توفیق الهی است که ثمره و خیرات آن هم در دنیا و هم در آخرت شامل حال امدادگران می‌شود.

محمدی در پاسخ به سئوالات جمعی از حاضران مبنی بر علت منع به کارگیری فرزندان به جای پدران بازنشسته در این نهاد، افزود: کمیته امداد بعد از سه دهه خدمت به محرومان برای نیل به وظایف خطیر خود به شدت نیازمند تحول در بدنه نیروی انسانی و چالاکی بیشتر است و یک تشکیلات فربه و بی تحرک یا کم تحرک قطعا نمی‌تواند در انجام تکالیفش موفق عمل کند.
captcha