دومین دوره آموزش زندگی قرآنی و آشنایی با سیره‌ معصومین(ع) در بیمارستان گلستان اهواز برگزار شد
کد خبر: 3644959
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

دومین دوره آموزش زندگی قرآنی و آشنایی با سیره‌ معصومین(ع) در بیمارستان گلستان اهواز برگزار شد

گروه معارف: دومین دوره از مجموعه دوره‌های آموزش زندگی قرآنی و آشنایی با سیره‌ معصومین(ع) در مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، دومین دوره از مجموعه دوره‌های آموزش زندگی قرآنی و آشنایی با سیره‌ی معصومین(ع) در مرکز آموزشی درمانی گلستان اهواز برگزار شد.

رضا درویش‌زاده، مسئول امور قرآن و عترت بیمارستان گلستان اهواز ضمن اعلام این خبر گفت: 152 نفر از کارکنان بیمارستان گلستان اهواز پس از مطالعه منابع، در آزمون این دوره شرکت کردند. امتیاز ۵ ساعت آموزش ضمن خدمت، برای کارکنانی که این دوره را با موفقيت بگذرانند، از سوی اداره‌ قرآن و عترت مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، منظور خواهد شد.

درویش‌زاده افزود: با توجه به ماهیت شغلی کارکنان بیمارستان گلستان اهواز و عدم امکان حضور همه علاقه‌مندان در یک زمان مشخص در کلاس دوره‌ها، تصمیم گرفته شد تا منابع دوره‌ها به صورت فایل صوتی حاوی سخنرانی مدرسان کشوری، از طریق شبکه رایانه‌ داخلی بیمارستان در اختیار کارکنان قرار گیرد، که خوشبختانه نتیجه مطلوب بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون دو دوره‌ امام‌شناسی و آشنایی با سیره‌ معصومین(ع) جهت کارکنان بیمارستان گلستان برگزار شده است و طبق برنامه‌ریزی دو دوره‌ دیگر نیز تا پایان سال خواهیم داشت.

درویش‌زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی مباحث دینی ویژه کارکنان، تصریح کرد: تربیت دینی منحصر به نسل کودک و نوجوان نیست بلکه لازمه‌ زندگی هر مسلمانی برای نیل به سعادت دنیوی و اخروی، آشنایی با معیارهای دینی و مذهبی و سیره‌ی معصومین(ع) است.

captcha