کسب رتبه کشوری یک دانشجوی علوم قرآنی ملایر در المپیاد علمی
کد خبر: 3646615
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

کسب رتبه کشوری یک دانشجوی علوم قرآنی ملایر در المپیاد علمی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: سه دانشجوی برتر از دانشجویان رشته علوم قرآنی و تفسیر دانشکده علوم قرآنی ملایر، به المپیاد علمی دانشجویی کشور راه یافتند که از این بین یک نفر حائز رتبه کشوری در این المپیاد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکریم خوش نظر، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، بیان کرد: با توجه به اعلام نتایج المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته الهیات و معارف از سه نفر دانشجویان راه یافته به مرحله نهایی المپیاد، حسنا شاهسواری از ملایر، در مرحله کشوری حائز رتبه 10 از بین 15 نفر شد.

خوش‌نظر اضافه کرد: زهرا طاقتی‌احسن، حسنا شاهسواری و محدثه‌سادات موسوی از دانشجویان رشته علوم قرآنی و تفسیر دانشکده علوم قرآنی ملایر، سه دانشجوی برتر در این المپیاد بودند که حسنا شاهسواری توانست در مرحله کشوری حائز رتبه 10 شود.

وی خاطرنشان کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال 1347 به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان دانشگاه‌های کشور به مطالعه، تحقیق و ایجاد فرصت‌های مناسب برای اعتلای علمی تصمیم گرفت تا المپیاد علمی دانشجویی کشور را به صورت سالیانه برگزار کند و مسئولیت این امر مهم به سازمان سنجش آموزش واگذار شد و این سازمان نیز از آن زمان تا کنون، المپیادهای علمی دانشجویی کشور را برگزار می‌کند.
captcha