بارگاه امام حسین(ع) نماد عزت و سربلندی شیعه است
کد خبر: 3648494
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۸
قاسمی‌زاده:

بارگاه امام حسین(ع) نماد عزت و سربلندی شیعه است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه بارگاه امام حسین(ع) نماد عزت و سربلندی شیعه است، گفت: کسانی که در امر مقاوم‌سازی حرم مطهر امام و یا در اینجا در کرمان در کار ساخت گنبد حرم مطهر کار می‌کنند باید قدر این فرصت را بدانند چرا که نصیب هر کسی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده، امام جمعه موقت کرمان دیروز دوشنبه، 10 مهر در همایش استانی مسوولان ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان کرمان و مسئولان موکب‌های اربعین حسینی با ترجمه فرازهایی از زیارت عاشورا، داشتن صدق را لازمه ثبات قدم دانست و گفت: مطالبه و از خدا طلب حاجت کردن بد نیست و انسان تا نخواهد مقدمات آن فراهم نخواهد شد.
وی افزود: ثمرات اجابت دعا این است که همه حسنات و خوبی‌ها و خصلت‌های شایسته را خداوند به بنده‌ای می‎دهد که از او مطالبه داشته باشد و این به معنی حیات معنوی کسب کردن است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بیان کرد: رفتن و پیمودن راه ائمه(ع) مهم و با ارزش است و کسی می‌تواند راه اهل بیت را بپیماید که دلش با آن بزرگواران باشد.
حجت‌الاسلام قاسمی‌زاده با بیان اینکه بارگاه امام حسین(ع) نماد عزت و سربلندی شیعه است، افزود: کسانی که در امر مقاوم‌سازی حرم مطهر امام و یا در اینجا در کرمان در کار ساخت گنبد حرم مطهر کار می‌کنند، با توجه به نیت‌شان از مصادیق ان یجعلنی معکم فی الدنیا و الاخره هستند و باید قدر این فرصت را بدانند چرا که نصیب هر کسی نمی‌شود.
وی ضمن تجلیل و تقدیر از دست اندرکاران برپائی موکب‌های خدمات رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین گفت: ما هم به حسب وظیفه سال گذشته در مرز میرجاوه از زائران اربعین حسینی که از کشورهای همسایه وارد کشور شده بودند، پذیرایی کردیم، امسال هم این کار را انجام خواهیم داد و علاوه بر آن در مرز چزابه هم موکب خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم همچون شما خدمات خوبی به زائران اربعین حسینی ارائه کنیم.
منبع: روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان
captcha