شکست دشمنان و داعش به اراده امام عصر(عج) است
کد خبر: 3667867
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
حجت‌الاسلام نکونام:

شکست دشمنان و داعش به اراده امام عصر(عج) است

گروه فرهنگی: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز شکست دشمنان اسلام و داعش به اراده و عنایت امام عصر(عج) است، عنوان کرد: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با دل دادن به عنایات صاحب‌الزمان(عج) به قلب داعشیان هجوم برده و آنان را ریشه‌کن کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز هفت آذرماه در اجتماع مردمی بیعت با امام عصر(عج) که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج)، گفت: سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) نیز باید با برنامه‌های ویژه گرامی داشته شود زیرا زندگی امام حسن عسگری(ع) سراسر درس است که باید به خوبی تبیین شود.
وی با بیان اینکه همه ما اینجا جمع شده‌ایم تا تجدید عهد و بیعت کنیم که مولاجان به خود می‌بالیم که امامی مانند شما داریم، افزود: امام عصر حاضر و ناظر، گواه بر همه امور و تدبیرکننده امور ماست.
حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه نباید بپنداریم که امام زمان غائب و بی‌تأثیر است بلکه امام عصر(عج) حاضر مؤثر و مدبر است، اظهار کرد: ایشان تمام برنامه‌های فردی و جمعی، حکومتی و به ویژه امور شیعه را تدبیر می‌کنند و فریادرس و مشکل‌گشای ما هستند.
امام جمعه شهرکرد یکی از مأموریت‌های امام زمان(عج) را فریادرسی نسبت به شیعه دانست و خاطرنشان کرد: خوشا به حال آنان که به ایشان توسل بسته و از هدایت امامشان بهره‌مند شدند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به حدیثی از امام حسن عسگری(ع) که پس از معرفی امام زمان(عج) غیبت و ظهور ایشان را نوید می‌دهند، تصریح کرد: ما منتظر امامی هستیم که مدبر است و انقلاب اسلامی به دست ایشان جلو می‌رود.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز شکست دشمنان اسلام و داعش به اراده و عنایت امام عصر(عج) است، عنوان کرد: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با دل دادن به عنایات صاحب‌الزمان(عج) به قلب داعشیان هجوم برده و آنان را ریشه‌کن کردند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تحت عنایت امام عصر(عج) کشور را اراده و فتنه‌ها را خنثی می‌کنند، ادامه داد: اگر مددهای امام زمان(عج) نباشد نمی‌توان چنین فتنه‌های جهانی را نابود کرد.
حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: دعای سلامتی و دعاهای ویژه صاحب‌الزمان(عج) را زیاد قرائت کرده، با ایشان انس بگیرید و ملتمسانه و متضرعانه ظهور امامان را از خداوند بخواهیم.

captcha