دهه فجر؛ طلیعه پیروزی
کد خبر: 3690518
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

دهه فجر؛ طلیعه پیروزی

گروه اجتماعی: دهه فجر عصاره اهداف عالیه مردمی ولایی است که تحت رهبری و ولایت رهبر و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی‌عدالتی به مبارزه برخاستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری لقمان زمان پیرجماران حضرت امام خمینی(ره) یکی‌از شگفتی‌های عصر حاضر بوده است به وضوح می‌توان فهمید که امدادهای غیبی در به ثمر رسیدن این انقلاب نقش اساسی داشته است.
دهه فجر عصاره اهداف عالیه مردمی ولایی است که تحت رهبری و ولایت رهبر و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) بر طاغوت و طاغوتیان تاختند و با تقدیم جان و مال خود با ظلم و بی‌عدالتی به مبارزه برخاستند. دهه فجر یادآور انقلابی كه مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، كه در آن عده‌ای قلیل، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای كفر و باطل را شكست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند. پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران مرهون جانبازی‌ها، فداكاری‌ها و رشادت‌های همه شیرزنان و غیور مردان بزرگی است كه در لبیک به ندای رهبر كبیر انقلاب، برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سیاسی الهی هر آنچه داشتند را در طبق اخلاص نهاده و با حماسه‌‌آفرینی‌های خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را بر پهنه ایران اسلامی فراهم كردند و امیدی تازه در دل تمام آزادی‌خواهان و مظلومان جهان ایجاد کردند.
روشن و مبرهن است که جلودار بودن و سرمشق بودن جمهوری اسلامی در تمام دنیا و منطقه نشان از دو خصلت صبر و بردباری و رهبری قوی و خردمندانه‌ای دارد که بی‌شک نظام مقدس جمهوری اسلامی هر دو این خصیصه‌ها را داراست و از همه مهم‌تر پشتوانه قاطع مردمی که در تمام مراحل انقلاب از ابتدا تاکنون همراه و همگام با اهداف عالیه نظام و آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کرده و همچنان به پیش رفته‌اند و غایت اصلی آن‌ها تشکیل تمدن اسلامی و رساندن پرچم و علم اسلام ب به دست امام زمان(عج) است.
آن‌چه در شرایط کنونی لازم به‌نظر می‌رسد تبیین مبانی انقلاب اسلامی ایران برای نسل جوان است تا جوانان امروز ما با درک صحیح از مبانی انقلاب اسلامی ایران بداند و آگاه بشود که این انقلاب به آسانی به دست نیامده و خون هزاران شهید این درخت تنومند را آبیاری کرده، ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که قطار انقلاب از سال ۱۳۴۲ در ریل مبارزه و جهاد قرار گرفت و تاکنون این جهاد ادامه دارد، اما نظام اسلامی ما با رهبری ولایت مطلقه فقیه از تمام فراز و نشیب‌ها به سلامت عبور کرده است.
آن‌چه راهگشای ما در حفظ دستاوردهای دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ما می‌شود آن است که فرامین مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهیم این در حالی‌است که در بخشی از فرمایشات مقام عظمای ولایت برداشت می‌شود که ایشان بر این اعتقاد هستند که جهان بر سر یک پیچ تاریخی قرار دارد و هندسه سیاسی جهان در حال تغییر است و معظم‌له ایجاد تمدن نوین اسلامی در آینده نزدیک را نوید می‌دهند و تحقق این امر را در گرو وحدت و انسجام ملی می‌دانند.
بر ماست که در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با امام شهدا تجدید بیعت کنیم و بر عهد خود با انقلاب و فرزندان واقعی‌اش باقی بمانیم و یاد عزیز معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را بزرگ بداریم و بدانیم که امام ما یک حکومت الهی را به نام قرآن و عترت برای ما به یادگار گذاشته است.
یادداشت: امین زینی‌وند

captcha