رمان« بود و نابود» در بوته نقد نویسندگان کرمانشاهی قرار گرفت
کد خبر: 3691048
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵

رمان« بود و نابود» در بوته نقد نویسندگان کرمانشاهی قرار گرفت

گروه فرهنگی: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، جلسه نقد و بررسی رمان «بود و نبود» اثر سیدهاشم حسینی با حضور نویسندگان و منتقدین کرمانشاهی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، جلسه نقد و بررسی رمان «بود و نابود» اثر سیدهاشم حسینی با حضور نویسندگان و منتقدین کرمانشاهی در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این نشست تخصصی، مهرداد رضایی‌فر، دکتر رضا جمشیدی و محسن عزتی به عنوان منتقد، این اثر ادبی را از زوایا و دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی و واکاوی قرار دادند.
محسن عزتی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در حاشیه این برنامه، رمان بود و نبود را از نگاه منتقدین قابل دفاع دانست و اظهار کرد: در این اثر وقایع انقلاب از دید پژوهشی بسیار خوب و مطلوب ارائه شده است.
یادآور می‌شود، بود و نبود داستانی از روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و ماجرای یک راننده ساواک را بیان می‌کند که درگیر بحران و اتفاقات روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد که در آن شخصیت‌های مختلفی به ایفای نقش می‌پردازد.
این اثر از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده و توانسته در پنجمین دوره جشنواره داستان انقلاب به عنوان اثر برگزیده انتخاب شود.

captcha