نام‌نویسی 323 لرستانی برای شرکت در مسابقات قرآن‌ اوقاف
کد خبر: 3712444
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
دریکوند خبرداد:

نام‌نویسی 323 لرستانی برای شرکت در مسابقات قرآن‌ اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف لرستان از نام‌نویسی 323 نفر در لرستان برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن‌ اوقاف خبرداد و گفت: مرحله استانی این دوره از مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان به میزبانی یکی‎از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

تقی دریکوند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به آغاز مرحله مقدماتی مسابقات قرآن‌کریم اوقاف در لرستان، گفت: ثبت‌نام در این مسابقات به‌صورت آنلاین بوده و احتمال افزایش آمار در شهرستان‌هایی که هنوز مرحله مقدماتی این مسابقات برگزار نشده، وجود دارد.
وی با اشاره به آمار افراد ثبت‌نام کننده در سطح شهرستان‌های استان، افزود: تاکنون 35 نفر در شهرستان ازنا، 60 نفر در شهرستان الیگودرز، 50 نفر در شهرستان بروجرد، دو نفر در شهرستان پلدختر، 90 نفر در شهرستان خرم‎آباد، 50 نفر در شهرستان دلفان، 27 نفر در شهرستان دورود و 9 نفر در شهرستان کوهدشت، ثبت‌نام کرده‌اند.
دریکوند با اشاره به برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن اوقاف در سه رشته قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ قرآن در شهرستان خرم‌آباد، اضافه کرد: باتوجه به این‌که علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات هنوز برای ثبت‌نام زمان کافی را در اختیار دارند، امکان افزایش این تعداد وجود دارد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان با بیان این‌که مرحله استانی مسابقات قرآن‌کریم اوقاف و امور خیریه لرستان با برگزاری مرحله مقدماتی در تمام شهرستان‌ها و معرفی منتخبان مرحله مقدماتی، بعد از ماه مبارک رمضان به میزبانی یکی‎از شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، گفت: در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن‌کریم با دعوت از قاریان ممتاز استانی و کشوری و مصری در مساجد استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha