«پسران آفتاب» در صدا و سیمای لرستان
کد خبر: 3718189
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱
بازوند خبرداد:

«پسران آفتاب» در صدا و سیمای لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل صدا و سیمای لرستان از پخش مستند «پسران آفتاب» شامل زندگی‌نامه شهیدان سیدجواد و سیدمصطفی میرشاکی از شهدای شهرستان الیگودرز طی آینده نزدیک از صدا و سیمای مرکز لرستان خبرداد.

پخش مستند «پسران آفتاب» از صدا و سیمای لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان از پخش مستند «پسران آفتاب» شامل زندگی‌نامه شهیدان سید جواد و سید مصطفی میرشاکی از شهدای شهرستان الیگودرز طی آینده نزدیک از صدا و سیمای مرکز لرستان خبرداد.
محمد بازوند، مدیرکل صدا و سیمای لرستان یک‎شنبه، ششم خردادماه در جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی رسانه‌ای دفاع مقدس که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز لرستان با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولان و کارکنان صدا و سیمای لرستان برگزار شد، اظهارکرد: این رسانه متناسب با رسالتی که در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دارد، به‌صورت روزانه برنامه‌هایی را در این زمینه از رادیو و تلویزیون پخش می‌کند.
وی به پخش برنامه «راویان عشق» به‌صورت روزانه از رادیو اشاره کرد و گفت: این برنامه به‌طور اختصاصی به زندگی شهدا و خانواده‌ها و هم‌رزمان آن‌ها می‌پردازد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان، راهیان نور، خاطرات سبز، تقویم عشق و به‌سوی معبود را ازجمله برنامه‌های تلویزیون عنوان و اضافه کرد: امسال هم در قالب برنامه «میقات» به‌صورت آتش به اختیار و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی به مسائل دفاع مقدس می‌پردازیم.
بازوند از تهیه «اطلس دفاع مقدس» خبرداد و افزود: در این اطلس عملیات‌هایی که رزمندگان لرستانی در آن‌ها حضور داشته‌اند، شهرهای استان که مورد هجوم بمباران دشمن واقع شده‌اند، اعزام رزمندگان لرستانی به جبهه‌ها و به‌طور کلی نقش استان لرستان در دفاع مقدس به تصویر کشیده می‌شود.
وی با بیان این‌که باید در معرفی شهدا بیشتر تلاش کنیم، گفت: مستند «پسران آفتاب» که شامل زندگی‌نامه شهیدان سید جواد و سید مصطفی میرشاکی است به‌زودی از صدا و سیما پخش می‌شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان از آمادگی رسانه صدا و سیما در جهت تهیه مستند همه شهدای لرستان به‌ویژه فرماندهان شهید، خبر داد و افزود: این کار هم به تنهایی از عهده این رسانه بر نمی‌آید و نیاز به همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی دارد تا بتوانیم میراث ارزشمند شهدا را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.
بازوند در ادامه به وقایع خرداد ماه اشاره کرد و گفت: این ماه به‌واسطه وقایع تلخ و شیرینی مثل رحلت حضرت امام(ره) و انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب از طرف مجلس خبرگان، منشا خیر و برکت است.
وی یادآور شد: درست است که خواستگاه انقلاب اسلامی، کشورمان ایران است ولی انقلاب اسلامی همه دنیا را در بر گرفت و همچون زلزله‌ای دنیا و استکبار جهانی را در هم ریخت.

انتهای پیام

captcha