جلسه تشریح آئین نامه مسابقات دعا قبل از اجرا برگزار شود
کد خبر: 3733713
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
شریفی:

جلسه تشریح آئین نامه مسابقات دعا قبل از اجرا برگزار شود

گروه فعالیت های قرآنی ــ شرکت کننده رشته دعاخوانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه قم در رشته دعاخوانی گفت: اگر جلسه تشریح آئین نامه مسابقات دعا قبل از اجرا برگزار شود مطمئنا سطح مسابقات بالاتر می رود.  

جلسه تشریح آئین نامه مسابقات دعا قبل از اجرا برگزار شودسیدمرتضی شریفی، شرکت کننده رشته دعاخوانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه قم در رشته دعاخوانی در گفت و گو با ایکنا از قم؛ گفت: مسابقات خیلی خوب بود ولی بسیاری از شر کت کنندگان با آئین نامه داوری آشنا نبودند و یا آشنایی اندکی داشتند.

وی خواستار برگزاری جلسه یک ساعته و کوتاه قبل از برگزاری مسابقات برای تبیین و تشریح آئین نامه شد و عنوان کرد: اگر شرکت کنندگان آشنایی با آئین نامه و پارامترهای تاثیرگذار در مسابقات داشته باشند مطمئنا اجرای بهتری هم خواهند داشت و سطح مسابقات هم ارتقاء می یابد و جنبه آموزشی نیز تقویت می شود.

این دعاخوان و مادح بیان کرد: قرعه های دعاخوانی در یک سطح و خوب بودند و نفس برگزاری مسابقات دعاخوانی در منظومه مسابقات قرآنی هم کار خوبی و در راستای توجه توام به قرآن و عترت است.

وی افزود: استعدادیابی جوانان و نوجوانان و ایجاد انگیزه برای آنان از معبر همین نوع مسابقات و برنامه ها تامین می شود بنابراین باید با تنوع بخشی به آن ها روند آن را رو به رشد کنیم.

یادآور می شود این دوره از مسابقات با حضور بیش از دو هزار نفر در مرحله شهرستانی برگزار و نزدیک به 300 نفر به استانی در دو بخش بانوان و اقایان راه یافتند و مرحله استانی نیز از روز اول مرداد آغاز و تا ششم مرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

captcha