سیره معصومان(ع) در زندگی ما مسلمانان پیاده‌سازی شود
کد خبر: 3741589
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۳

سیره معصومان(ع) در زندگی ما مسلمانان پیاده‌سازی شود

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: دقت در سیره معصومان راهگشای مسائل و مشکلات اجتماعی است و باید با مطالعه سیره و روش زندگی ائمه(ع) و تلاش در راستای پیاده‌سازی آن در زندگی بتوانیم همان‌گونه که از ما توقع می‌شود، زندگی کنیم.

سیره معصومان(ع) در زندگی ما مسلمانان پیاده‌سازی شود

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با تبریک بمناسبت فرارسیدن ۱۵ ذی الحجه سالروز میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام گفت: برخی از ائمه نسبت به سایر امامان بزرگوار بیشتر مظلوم هستند که در این جهت ائمه مظلوم بقیع در راس این مظلومیت هستند که حتی اجازه لمس قبر مبارک آنان به شیعیان داده نمی‌شود.
وی افزود: امام هادی علیه السلام هم از امامان بزرگی است که در سال‌های گذشته بخاطر وضعیت منطقه، زائران نمی توانستند آن مضجع شریف را زیارت کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه بیان کرد: از جمله وظایف ماست تا با حضور پر شور خود در حرم اهل بیت علیهم السلام و زیارت بحق  آن بزرگواران، هم خود به فیض برسیم و هم خاری باشیم بر چشم دشمنان اسلام و اهل بیت.
وی اعلام کرد: از امام هادی علیه السلام چندین دعا و زیارت‌نامه برجای مانده است که از مشهورترین آنها زیارت جامعه کبیره است؛ این زیارت دارای سند صحیح بوده و از نظر بلاغت نیز در بالاترین درجه قرار دارد.
حجت‌الاسلام منتشلو عنوان کرد: شروح متعددی به فارسی و عربی بر این زیارت نوشته شده است؛ زیارت جامعه ی کبیره متضمن مفاهیمی بسیار عالی و مطالبی بدیع است.
وی افزود: از دیگر زیارات بر جای مانده از امام هادی علیه السلام، زیارت غدیر است که در آن هم خصوصیات و ویژگی های حضرت علی علیه السلام و هم حادثه ی غدیر ذکر شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه یادآور شد: دقت در سیره معصومان راهگشای مسائل و مشکلات جامعه است و باید با مطالعه سیره و روش زندگی ائمه علیهم السلام و تلاش در راستای پیاده‌سازی آن در زندگی بتوانیم همان‌گونه که از ما توقع می‌شود زندگی کنیم.
انتهای پیام

captcha