برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در حسینیه سیدالشهدا(ع) همدان
کد خبر: 3751226
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در حسینیه سیدالشهدا(ع) همدان

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری برنامه «سوگواره بصیرت عاشورایی» در حسینیه سیدالشهدا(ع) آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان در دهه دوم محرم خبر داد.

برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در حسینیه سیدالشهدا(ع) همدان

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، حجت‌الاسلام محمد کاروند از برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم در همدان خبر داد و اظهار کرد: برنامه «سوگواره بصیرت عاشورایی» در حسینیه سیدالشهدای آرامستان موقوفه باغ بهشت همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم هفتم تا نهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت سه شب برگزار خواهد شد، گفت: در این مراسم آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی؛ نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله موسوی اصفهانی؛ نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری سخنرانی خواهند کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به مداحی یزدان ناصری و مجتبی روشن‌روان در این مراسم، خاطرنشان کرد: ششمین همایش تعزیه‌خوانی همدان با اجرای تعزیه‌خوانان برجسته کشوری در همدان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این مراسم در شهرک ولیعصر(عج) ایستگاه دوم جنب مدرسه ۱۵ خردادماه برگزار خواهد شد، گفت: به مدت سه روز از سوم تا پنجم مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ شاهد برگزاری مراسم خواهیم بود.
کاروند بیان کرد: ششم مهرماه از ساعت ۸:۳۰ روبروی آتش‌نشانی، ابتدای شهرک الوند مراسم تعزیه‌خوانی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha