برنامه‌ریزی منسجم برای حل مشکلات موجود و وحدت بین مردم ضروری است
کد خبر: 3751694
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
آیت‎الله عاملی:

برنامه‌ریزی منسجم برای حل مشکلات موجود و وحدت بین مردم ضروری است

گروه معارف ـ امام جمعه اردبیل گفت: مسئولان برنامه‌ریزی منسجمی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مردم داشته باشند و مشکلات و موانع موجود را حل کنند.

برنامه‌ریزی منسجم برای حل مشکلات موجود و وحدت در بین مردم ضروری استبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت الله عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روز گذشته هشتم مهرماه در پانزدهمین سوگواره دهه دوم محرم در اردبیل تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی ملت ایران خاری بزرگ در چشم دشمنان است و همیشه دشمنان درصدد هستند با افکار پلید و شوم خود این مهم را از میان برداشته و توطئه‌ای بین خود مردم راه بیندازند.
وی با اشاره به این‌که اتحاد قومیت‌ها و ملیت‌ها به خصوص شیعه و سنی در کشور بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: اتحاد و همدلی ملت ایران است که دست‌های کثیف استعمار به دنبال اختلاف‌افکنی بین مذاهب است که تمامی این افکار زاییده برنامه‌های مسموم انگلیس و دشمنان است که نباید در این زمینه هیچ کوتاهی باشد.
امام جمعه اردبیل بیان کرد: مکتب عاشورا رمز اتحاد و وحدت واقعه کربلا است که در این زمینه اتحاد و همدلی لازمه اساسی و ضروری است که باید در این زمینه با معرفی الگو‌های برتر بتوانیم توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی کنیم که این مسئله به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه واقع شود.
عاملی تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که این مسئله برای ما یک امر حیاتی و مهم است که باید این مهم را در جامعه با محوریت احیای نهضت حسینی به حد اعلی برسانیم و در این زمینه باید همگان تلاش کنند.
وی اظهار کرد: امیدواریم مسئولان برنامه‌ریزی منسجمی در راستای ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مردم داشته باشند و مشکلات و موانع را حل کنند و راه رسیدن به عمران و آبادانی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را هموار کنند.
انتهای پیام

captcha