نقد رمان «برهنه در برهوت» در حوزه هنری همدان
کد خبر: 3753853
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

نقد رمان «برهنه در برهوت» در حوزه هنری همدان

گروه فرهنگی ــ حوزه هنری استان همدان بیست و ششمین نشست «روی میز منتقد» را با نقد رمان «برهنه در برهوت» برگزار می‌کند.

نقد رمان «برهنه در برهوت» در حوزه هنری همدان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان؛ هادی خورشاهیان جدیدترین اثر خود را به همدان می‌آورد تا در نشستی صمیمی با حضور نویسندگان و علاقمندان همدانی پیرامون این اثر صحبت شود.
مریم زندی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: بیست و ششمین نشست روی میز منتقد با نقد رمان «برهنه در برهوت» جدیدترین اثر هادی خورشاهیان، با حضور این نویسنده روز جمعه 20 مهرماه در محل حوزه هنری استان همدان و با همکاری موسسه شهرستان ادب برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در روز پنج‌شنبه 19 مهرماه نیز کارگاه فانتزی در داستان کودک و نوجوان با حضور خورشاهیان ساعت 15 در محل حوزه هنری استان همدان و با حضور فعالان و علاقمندان برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، هادي خورشاهيان در سال 1352 در گنبدكاووس متولّد شد، ولي به دليل اصالت خراساني‌اش، خانواده اش به نيشابور بازگشتند و او تا سال 1377 مقيم آن جا بود و از آن سال تاكنون ساكن تهران است. داراي مدرك ليسانس زبان و ادبيات انگليسي دانشگاه تهران است و گواهينامه‌ هنري درجه دو در رشته‌ شعر، معادل فوق ليسانس به او اعطاء شده است. آثار هادی خورشاهیان از سال 1370 در مطبوعات به چاپ رسيده است و تاكنون حدود هفتاد جلد كتاب در حوزه هاي ادبيات كودك و نوجوان، شعر، ادبيات داستاني، ترجمه، نقد ادبي، نمايشنامه و فيلمنامه از او منتشر شده است. در چند همايش و كنگره برگزيده شده است و در چند همايش و كنگره نيز به عنوان داور حضور داشته است. «برهنه در برهوت» را امسال، شهرستان ادب با قیمت 14000 تومان و در 176 صفحه در قطع رقعی چاپ کرده است.
انتهای پیام 

captcha