تجلیل از خانه‌های قرآن فعال در دیواندره
کد خبر: 3754158
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

تجلیل از خانه‌های قرآن فعال در دیواندره

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دیواندره از تجلیل خانه‌های قرآن شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

تجلیل از خانه‌های قرآن فعال در دیواندره

محمدرضا خسروپور، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از تجلیل خانه‌های قرآن شهری و روستایی فعال این شهرستان خبر داد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی در راستای ارج نهادن به خدمات قرآنی و تجلیل از مسئولان خانه‌های قرآن شهری و روستایی از تعدادی از خانه‌های قرآن شهری و روستایی که در شش ماهه اول سال جاری فعالیت بیشتری داشتند، تجلیل بعمل می‌آورد.
کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دیواندره بیان کرد: هدف از این تجلیل تشویق بیشتر مسئولان خانه‌های قرآن برای انجام فعالیت‌های قرآنی است تا آنها حس نکنند مورد توجه قرار نمی‌گیرند و اداره تبلیغات اسلامی آنها را حمایت نمی کند.
وی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته فعالیت خوبی توسط خانه‌های قرآن انجام گرفته است، عنوان کرد: کلاس‌های زیادی در زمینه آموزش حفظ قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، ترجمه و مفاهیم و غیره برگزار شده است.
خسروپور یادآور شد: با استقبال زیادی هم روبه‌رو شده است امید است این حرکت‌ها به صورت مستمر ادامه داشته باشد تا نتایج مورد نظر حاصل شود.
انتهای پیام

captcha