بزرگ‌ترین فعالیت تبلیغاتی در دانشگاه‌ها رعایت سلوک اخلاقی توسط اساتید است
کد خبر: 3758679
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

بزرگ‌ترین فعالیت تبلیغاتی در دانشگاه‌ها رعایت سلوک اخلاقی توسط اساتید است

گروه فرهنگی - مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بزرگترین فعالیت تبلیغاتی در دانشگاه ها رعایت سلوک اخلاقی توسط اساتید است. اگر اساتید سلوک اخلاقی را به طور صحیح تبلیغ کنند، این تبلیغ در زندگی دانشجویان اثربخش خواهد بود.

بزرگ‌ترین فعالیت تبلیغاتی در دانشگاه‌ها رعایت سلوک اخلاقی توسط اساتید استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت الاسلام علی تقوی امروز در مراسم تکریم و معارفه ریاست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیان کرد: تبلیغ امر دین در دانشگاه‌ها وظیفه تمام اساتید حوزه علمیه، اساتید دانشگاه و معلمین در تمام رشته‌هاست.  

وی ادامه داد: بزرگترین فعالیت تبلیغاتی در دانشگاه ها رعایت سلوک اخلاقی توسط اساتید است. اگر اساتید سلوک اخلاقی را به طور صحیح تبلیغ کنند، این تبلیغ در زندگی دانشجویان اثربخش خواهد بود.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اظهار کرد: باید نگاه توحیدی به تمام شئون زندگی از جمله مشاغل معلمی و تبلیغی وجود داشته باشد. عده ای وانمود می‌کنند که جوانان ما دین گریز شده اند؛ این در حالی است که دانشجویان تشنه معارف دینی هستند.      

در ادامه حجت الاسلام جواد مهدوی، رئیس جدید نهاد نمایندگی مفام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، اظهار کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مصداق وحدت حوزه و دانشگاه است. طبق تقسیمات عرفی در جامعه فعالیت علمی به دانشجویان و فعالیت مذهبی دینی به حوزه سپرده می شود.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که فرمود «من را رهبر خطاب نکنید؛ خدمت گزار خطاب کنید»، اظهار کرد: ما خادمان دینی هستیم و افتخار ما خدمت گزاری در این حوزه است. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به دنبال رشد و ارتقای جامعه دانشگاهی در تمام زمینه‌هاست. باید بین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه همکاری باشد.

مهدوی با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع) که می‌فرماید «فکر می‌کنید شی کوچکی هستی در حالی که در تو عالم بزرگی نهادینه شده»، اضافه کرد: در این دنیا فرصت کمی برای تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل است. برای بارور کردن استعدادهای خود به دو گوهر دانش و ایمان نیازمندیم.

رئیس جدید نهاد نمایندگی مفام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «عزیزان دانشجو و تشکل‌ها را افسران جنگ نرم می‌دانم و باید تدارکات آن ها را فراهم کنیم تا در محیط آزاد و سالم بتوانند به بارش افکار بپردازند»، گفت: در همین راستا یکی از برنامه‌هایی که برای دانشگاه مدنظر داریم، ایجاد جنبش دانشجویی است.

انتهای پیام

captcha