کمیته راهبردی علمی و فرهنگی برای مقابله با عرفان‌های نوظهور تشکیل شود
کد خبر: 3766263
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

کمیته راهبردی علمی و فرهنگی برای مقابله با عرفان‌های نوظهور تشکیل شود

گروه فرهنگی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسائل امنیتی و اطلاعاتی کمیسیون فرق و ادیان نوظهور توسط سازمان اطلاعات بررسی می‌شود اما باید کمیته راهبردی علمی و فرهنگی زیرمجموعه این کمیسیون شکل گیرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، روز گذشته 30 آبان ماه در شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اهمیت رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی را برابر با اقتصاد مقاومتی می‌دانند، گفت: اکنون 16 کمیته مانند مواد مخدر و طلاق زیرمجموعه کمیته تخصصی اجتماعی و فرهنگی استانداری فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه در بحث آسیب‌های اجتماعی محله 32 شهرک غرب شهرکرد همه دستگاه‌های استان ورود پیدا کرده‌اند، افزود: تأسیس پایگاه مقاومت بسیج، ورزشگاه و پایگاه نیروی انتظامی از جمله این اقدامات است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اظهار کرد: مسائل امنیتی و اطلاعاتی کمیسیون فرق و ادیان نوظهور توسط سازمان اطلاعات بررسی می‌شود اما باید کمیته راهبردی علمی و فرهنگی زیرمجموعه این کمیسیون شکل گیرد.
مردانی با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه آسیب‌های اجتماعی در سرفصل‌های خاصی اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: باید اعتبارات پیش بینی شده برای مقابله با عرفان‌های نوظهور در استان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مطرح و تصویب گردد.
وی کمیته فضای مجازی استانداری را زیرمجموعه شورای امنیت کشور دانست و اظهار کرد: بر اساس حکم رهبر انقلاب باید شورای فضای مجازی با انحلال شوراهای موازی حرکت کند.
انتهای پیام

captcha