آغاز دوره تربیت مربی قرآن کودک در زاهدان
کد خبر: 3768447
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

آغاز دوره تربیت مربی قرآن کودک در زاهدان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان گفت: اولین دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن از امروز، 10 آذرماه در این مؤسسه قرآنی آغاز شد.

سهیلا صفرزایی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: اولین دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن از امروز، 10 آذرماه در این مؤسسه قرآنی آغاز شد.
مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان اظهار کرد: این دوره به مدت 28 جلسه و در قالب 130 ساعت آموزش، ویژه مربیان قرآن پیش‌دبستانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این دوره 40 بانوی مربی قرآن حضور دارند، افزود: مهدی علیمحمدی آموزش «سبک زندگی قرآنی»، سرابندی تدریس «روانشناسی تربیتی و رشد کودک» و همتی از تهران، آموزش «روش تدریس و مهارت مربی کودک 1 تا 3» را بر عهده دارند.
صفرزایی بیان کرد: آموزش قرآن به کودکان و ایجاد علاقه در آنان، نیاز به ظرافت‌های روانشناختی خاصی دارد که بی‌توجهی به آن‌ها، سبب ناکامی مربی در انتقال مفاهیم می‌شود؛ در این دوره مربیان با ظرافیت‌های روحی و روانی کودک آشنا می‌شوند.
مدیر مؤسسه بحرالعلوم زاهدان ادامه داد: این دوره با همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بحرالعلوم زاهدان برگزار می‌شود و در پایان، گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

آغاز دوره تربیت مربی قرآن کودک در زاهدان

آغاز دوره تربیت مربی قرآن کودک در زاهدان

انتهای پیام

captcha