اجرایی شدن ۱۸۵۰ طرح خودکفایی توسط کمیته امداد لرستان
کد خبر: 3774716
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

اجرایی شدن ۱۸۵۰ طرح خودکفایی توسط کمیته امداد لرستان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به توانمندسازی و ایحاد اشتغال مددجویان این نهاد، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک هزار و ۸۵۰ فرصت شغلی در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، خدمات و صنعت توسط این نهاد اجرا شده است.

اجرایی شدن 1850 طرح خودکفایی توسط کمیته امداد لرستان
به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان شنبه، یکم دی‌ماه در جلسه تعاملی با بانک‌های عامل اشتغال روستایی لرستان اظهارکرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک هزار و 850 فرصت شغلی در زمینه کشاورزی، دامپروری، صنایع‌دستی، خدمات و صنعت با اعتباری بالغ بر 309 میلیارد و 620 میلیون ریال توسط کمیته امداد لرستان اجرا شده است.
وی درخصوص ارزش ریالی این طرح‌ها، گفت: این تعداد طرح برای سال گذشته، 4 هزار و 254 مورد با اعتبار 707 میلیارد ریال بوده است.
محمدی فارسانی به اجرای برنامه‌های حمایتی این نهاد در زمینه کمک معیشت، درمان، مسکن، فرهنگی و اشتغال اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای طرح‌های اشتغال توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال، درآمد پایدار و کمک به اقتصاد خانوار و در نهایت خودکفایی است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با ذکر این مطلب که کارشناسان اشتغال کمیته امداد با برنامه استعدادسنجی، مشاوره شغلی و علاقه‌مندی مددجو، مهارت‌های فردی و اجتماعی را افزایش داده تا در اجرای طرح‌های اقتصادی موفق عمل نمایند، یادآور شد: شاهد موفقیت 90 درصدی طرح‌های اشتغال کمیته امداد هستیم.
وی اظهار کرد: بعد از اجرای طرح اشتغال، نظارت و مشاوره کارشناسان حوزه اشتغال تا پنج سال به‌صورت دقیق ادامه دارد و علاوه بر نظارت آموزش‌های لازم، کمک‌های مالی تکمیلی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha