برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با چله انقلاب در گیلان
کد خبر: 3774949
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با چله انقلاب در گیلان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و امید در مردم تأکید کرد و گفت: جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این استان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با چله انقلاب در گیلان

منا ابروفراخ، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و اظهار کرد: جشنواره مذکور با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان های ساحلی گیلان برگزار خواهد شد.

وی بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و امید در مردم تأکید کرد و گفت: براساس سند نشاط اجتماعی که به‌عنوان یکی از راهبردهای استانداری گیلان تدوین شده، اگر بخواهیم به سطح مطلوبی از رضایتمندی عمومی دست پیدا کنیم باید شور، نشاط و امیدواری را در تمامی برنامه ریزی های خرد و کلان ببینیم.

این مسئول فرهنگی اظهار کرد: باید در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی ایجاد و ارتقای نشاط اجتماعی گام برداریم و توسعه برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سواحل گیلان را مدنظر قرار دهیم.

ابروفراخ یادآور شد: با همکاری و همفکری کارگروه توسعه تئاتر گیلان، سازمان های مردم نهاد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و مشارکت شهرداری های سراسر استان، جشنواره بزرگ تئاتر خیابانی را با هدف ایجاد و ارتقای نشاط اجتماعی و امیدواری برای محوریت شهروندان و موضوعات مرتبط شهرهای ساحلی گیلان برگزار خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت سازمان های مردم نهاد و گروه های تئاتر استان، این جشنواره هرچه باشکوه تر برگزار شود.

انتهای پیام

captcha