شرکت ۲۰۰ نفر در دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در کرمانشاه
کد خبر: 3777699
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

شرکت ۲۰۰ نفر در دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون دوره‌های قرآنی مختلفی در کرمانشاه برگزار شده از حضور بیش از ۲۰۰ نفر در دوره تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در این استان خبر داد.

200 نفر در دوره‌ تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی در کرمانشاه حضور یافتند

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دوره‌های قرآنی در رشته‌های مختلفی در استان کرمانشاه برگزار شده است.
وی با اشاره به اهداف برگزاری دوره‌های قرآنی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهدافی که اجرای برنامه‌های قرآنی همیشه دنبال می‌کند ترویج فرهنگ قرآن است و این خود یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این برنامه‌ها است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: در راستای یاد شده بیش از 200 نفر در دوره‌های تربیت مربی قرآن پیش‌دبستانی قرآن در استان حضور یافتند.
حجت‌الاسلام محمدی با بیان اهداف این اداره در برگزاری دوره‌های قرآنی نیز افزود: دوره‌های قرآنی و برگزاری تخصصی آن در راستای تربیت نیروهای قرآنی توانمند مؤثر و راه شکوفایی برنامه‌های قرآنی در این مسیر قرار دارد.
وی در پایان گفت: تمام تلاش ما در اداره امور قرآنی این است که خروجی برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی قرآن توانمندسازی و تغذیه فکری فعالین قرآنی باشد.
انتهای پیام

captcha