رسیدن به مقام عبودیت جز با تحمل سختی‌ها میسر نیست
کد خبر: 3784824
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

رسیدن به مقام عبودیت جز با تحمل سختی‌ها میسر نیست

گروه معارف - آیت‌الله حسینی قزوینی گفت: در ایام فاطمیه باید به برجسته‌سازی زندگی بزرگان دین از جمله حضرت زهرا(س) توجه شود چراکه رسیدن به مقام بالای عبودیت جز با تحمل سختی‌ها و مشکلات میسر نیست.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله سیدمحمد‌حسین حسینی قزوینی، مؤسس و مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) در همایش منادیان فاطمی(س) که صبح امروز، 7 بهمن در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: امروز باید در مقابل شبهاتی که در فضای مجازی و رسانه‌ها توسط مشرکان مطرح می‌شود ایستاد و جنگید چراکه شرک زمانه کنونی از شرک زمان پیامبر اسلام(ص) بیشتر است.
وی افزود: وهابیت معتقد است شیعیان قرآن را تحریف کرد‌ه‌اند و با همین رویکرد شبهاتی در فضای مجازی و به ویژه رسانه‌ها بیان می‌کنند که نیاز است در راستای کنترل و مقابله با ترویج این شبهات تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.
حسینی قزوینی اضافه کرد: در ایام فاطمیه باید به برجسته‌سازی زندگی بزرگان دین از جمله حضرت زهرا(س) توجه شود چراکه رسیدن به مقام بالای عبودیت جز با تحمل سختی‌ها و مشکلات میسر نیست.
آیت‌الله حسینی قزوینی با بیان اینکه دوسوم فضای مجازی و بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای در خاورمیانه در دست وهابیت قرار دارد که به صورت شبانه‌روزی القای شبهه می‌کنند، تصریح کرد: فضای مجازی قتلگاه جوانان است و قالب بازی‌های رایانه‌ای موجود در بازار نیز همراه با مفاسد هستند که باید دقت لازم در این خصوص اعمال شود، در غیر این‌صورت آینده نسل جوان در خطر است و اگر کوتاه بیاییم‌ در قیامت نمی‌توانیم پاسخگو باشیم.
موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج) بر تربیت فرزندان با فرهنگ اهل‌بیت(ع) تاکید کرد و گفت: پدران و مادران تنها وظیفه فرزندآوری ندارند بلکه باید فرزندان خود را بر مبنای فرهنگ اهل‌بیت تربیت کنند و فرزندان باید از منظر شاخصه‌های دینی و انسانی رشد یابند.
انتهای پیام

captcha