رواج شیطان‌پرستی برای مواجهه با تشیع مهدوی
کد خبر: 3785210
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
در همایش «مدیران و مبلغین مدارس مجری طرح امین» مطرح شد:

رواج شیطان‌پرستی برای مواجهه با تشیع مهدوی

گروه اجتماعی ــ معاون تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: دشمن با ترویج فرهنگ غربی و شیطان‌پرستی تلاش می‌کند تا منافع اقتصادی خود را تأمین کند و تشیع مهدوی و حسینی را زیر سؤال ببرد.

دشمنان شیطان‌پرستی را برای مواجهه با تشیع مهدوی رواج می‌دهندبه گزارش ایکنا از قم، ناصر حمزه‌ای، معاون پرورشی آموزش و پروش استان قم امروز، هشتم بهمن‌ماه در همایش «مدیران و مبلغین مدارس مجری طرح امین» با اشاره به بررسی نیازهای دانش‌آموزان مدارس 10 استان کشور، بیان کرد: نیازهای دانش‌آموزان در پنج دسته نیازهای بهداشتی، تغذیه‌ای، مهارت‌های حرکتی، نیازهای عاطفی و شناختی تقسیم‌بندی می‌شود.
معاون پرورشی آموزش و پروش استان با تأکید بر این‌که نیاز شناخت و معرفت از مهم‌ترین نیازهای بشر است، افزود: مدیران مدارس نیاز معرفتی دانش‌آموزان را جدی بگیرند و با هر روشی که می‌توانند و در حد توان خود به مبلغان حوزه‌های علمیه کمک کنند تا به شناخت دانش‌آموزان برسند.
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام غلامرضا شریفی، معاون تبلیغ حوزه‌ علمیه قم با اشاره به تأکید قرآن مبنی بر اینکه ای پیامبر اگر با مردم با سختی برخورد می‌کردی از اطراف تو دور می‌شدند، گفت: مدیران مدارس باید با مهربانی و خوش‌رفتاری با دانش‌آموزان رفتار کنند.
وی افزود: مدیر یک مدرسه باید مادر یا پدر مجموعه باشد به‌گونه‌ای که مدیران مدارس محل پناهگاه دانش‌آموزان باشند تا دانش‌آموزان بتوانند به آن‌ها اعتماد کنند.
معاون تبلیغ حوزه‌ علمیه با تأکید بر این‌که دانش‌آموزان به همه مسائل آگاه هستند، بیان کرد: مدیران مدارس به دانش‌آموزان اهمیت بدهند و در امور مدرسه با آن‌ها مشورت کنند و مسئولیت برخی امور را به عهده خود دانش‌آموز بگذارد.
وی با تأکید بر این‌که باید دانش‌آموزان را مورد احترام و منزلت قرار داد، ادامه داد: مدیران مدارس اگر با آرامش برخورد کنند، رحمت الهی بر آن‌ها جاری می‌شود.
شریفی اظهار کرد: قم از دیرباز منشأ انقلاب اسلامی بوده‌ است و مراکز مهمی مانند جامعةالزهرا(س) و جامعةالمصطفی(ص) در این شهر مقدس قرار دارد؛ لذا دشمن با روش‌های مختلف قصد نابودی قم را دارد و به همین‌خاطر در مدارس ما برای ترویج فرهنگ‌های غربی سرمایه‌گذاری می‌کند.
وی در پایان گفت: دشمن با ترویج فرهنگ غربی و شیطان‌پرستی تلاش می‌کند تا منافع اقتصادی خود را تأمین کند و تشیع مهدوی و حسینی را زیر سؤال ببرد. ما باید بدانیم که دشمن در قم هجوم سنگینی را اعمال می‌کند؛ لذا ما مسئول فرهنگ جامعه هستیم و باید در این راستا تلاش بسیاری انجام دهیم.
انتهای پیام
captcha