دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب به نمایشگاه قزوین رسید
کد خبر: 3786948
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب به نمایشگاه قزوین رسید

گروه اجتماعی ــ نمایشگاه دستاوردها و نوانمندی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی در قزوین برگزار می‌شود.

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، همزمان با دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در قزوین برگزار می‌شود. 
این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین و ستاد دهه فجر استان از ۱۵ لغایت ۱۹ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی استان قزوین دایر خواهد شد و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان بخشی از فعالیت‌های خود را ارائه خواهند کرد.
تعمیق باورها، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های والای امام خمینی(ره)، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی همزمان با نمایشگاه شهر و روستا، سوغات و صنایع دستی در مدت برگزاری از ساعت ۹ صبح الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین واقع در انتهای بلوار امام خمینی(ره)، جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان و عموم مردم دایر است.
انتهای پیام

captcha