۵ اردوگاه دانش آموزی در اردبیل احداث می‌شود
کد خبر: 3788871
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

۵ اردوگاه دانش آموزی در اردبیل احداث می‌شود

گروه فرهنگی- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در پنج منطقه شامل فندقلوی نمین، منطقه ییلاقی گرمی، پارس‌آباد، لاهرود و مشگین‌شهر این اردوگاه‌ها با جانمایی مناسب احداث خواهد شد که نسبت به تامین اعتبار و شروع عملیات اجرایی آن‌ها در سال آینده برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.

۵ اردوگاه دانش آموزی در اردبیل احداث می‌شودمصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار ایکنا از اردبیل، از برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در مدارس با هدف افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان، خودباوری و جرات‌مندی آن‌ها خبر داد و تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم تا دانش‌آموزان به چنان جرات و جسارتی دست یابند تا با یک تحلیل واقع‌بینانه و معقول انقلاب اسلامی و ابعاد تحولی آن را خوب بشناسند و دانسته‌های خود را نیز برای دیگران انتقال دهند.
وی تربیت دانش‌آموزان و نسل آینده متعهد را جزو رسالت‌های آموزش و پرورش برشمرد و اظهار کرد: ما باید دانش‌آموزان و دانشجویان هم‌تراز و هم رتبه با جایگاه منیع نظام جمهوری اسلامی ایران را تربیت کرده و به وجود آن‌ها ببالیم.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در مورد احداث ۵ اردوگاه جدید در شهر‌های مختلف استان گفت: در پنج منطقه شامل فندقلوی نمین، منطقه ییلاقی گرمی، پارس‌آباد، لاهرود و مشگین‌شهر این اردوگاه‌ها با جانمایی مناسب احداث خواهد شد که نسبت به تامین اعتبار و شروع عملیات اجرایی آن‌ها در سال آینده برنامه‌ریزی‌ها انجام شده است.
مصطفی کافی خاطرنشان کرد: با احداث این اردوگاه‌ها دانش‌آموزان ۱۹ منطقه و ناحیه آموزشی قادر خواهند بود در طول سال برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی خود را در این اردوگاه‌ها برگزار کنند.
انتهای پیام

captcha