اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان بین ٧٦ کشور خارجی
کد خبر: 3800838
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

اعلام فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان بین ٧٦ کشور خارجی

گروه فرهنگی ــ مسئول کمیته بین‌الملل چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان با اشاره به اعلام فراخوان گفت: به منظور پربار شدن این بخش جشنواره چهاردهم، با ٧٦ کشور خارجی مکاتبه به عمل آمد.

آرام پزشکیان، مسئول کمیته بین‌الملل چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: پس از ترجمه فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به زبان انگلیسی و هماهنگی با دبیر جشنواره، جهت پربار کردن بخش بین الملل جشنواره چهاردهم و انتخاب آثار فاخر از میان متقاضیان، با ٧٦ کشور خارجی شامل کمپانی‌های تولید تئاتر خیابانی و جشنواره‌های معتبر نمایش، از طریق ایمیل مکاتبه به عمل آمد.
وی افزود: امید است پس از دریافت تقاضاهای شرکت و ویدیوهای آثار خارجی، ارزیابی تخصصی و هماهنگی های مربوطه در این خصوص صورت گیرد و از آثاری قدرتمند جهت شرکت در بخش بین‌الملل دعوت به عمل آید.
مسئول کمیته بین الملل چهاردهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان یادآور شد: علاقمندان می توانند از طریق سایت رسمی جشنواره و با مراجعه به بخش انگلیسی سایت، فرآخوان به زبان انگلیسی را دریافت کنند.
انتهای پیام

captcha