نوزدهمین دوره مسابقات کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 3805783
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
همزمان با ماه رمضان؛

نوزدهمین دوره مسابقات کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نوزدهمین دوره مسابقات کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره مسابقات کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول برگزار می‌شود

محمد اسماعیلی، دبیر کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: فعالیت‌های کانون جلسات قرآنی تاکنون بیشتر حول اردوهای نوروزی و در روزهای اخیر اردوهای جهادی و امدادرسانی به مناطق سیل‌زده بود.

وی گفت: اعضای جلسات قرآن دزفول در قالب اردوهای جهادی با جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده اعزام شدند و کار امدادرسانی به مردم آن مناطق را انجام دادند.

اسماعیلی همچنین از برگزاری مسابقات قرآن جلسات قرآنی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال نوزدهمین دوره این مسابقات در رشته‌های اذان، حفظ، ترتیل، تحقیق، تفسیر قرآن و به احتمال زیاد نهج‌البلاغه برگزار می‌شود. این مسابقات در سه مقطع سنی کودک، نوجوان و جوان است. این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های تفسیر و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

دبیر کانون جلسات قرآنی مساجد دزفول اظهار کرد: این مسابقات کاری از کمیته قرآن کانون جلسات قرآنی دزفول است که بیست سال از فعالیت آن می‌گذرد. ثبت‌نام در این مسابقات از هفته پایانی ماه شعبان آغاز می‌شود.

انتهای پیام

captcha