رقابت ۴۰۰ بانوی البرزی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌
کد خبر: 3807733
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

رقابت ۴۰۰ بانوی البرزی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور قرآنی اوقاف کرج از شرکت ۴۰۰ بانوی البرزی در مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن‌ کریم خبر داد.

رقابت 400 بانوی البرزی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام حمیدرضا اکبرنژاد، کارشناس امور قرآنی اوقاف شهرستان کرج در گفت‌وگو با ایکنا ازالبرز، اظهار کرد: این مسابقه در بخش بانوان در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی و حفظ پنج جزء، 10 جزء و 20 جزء و کل قرآن‌کریم در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه در رشته دعاخوانی «دعای کمیل»، «دعای ندبه» و «دعاهای ایام هفته» منبع مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات است، افزود: سه نفر اول هر رشته ضمن دریافت جوایزی به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.
کارشناس امور قرآنی اوقاف شهرستان کرج در ادامه از حضور 400 نفر از بانوان البرزی در این دوره از مسابقات خبرداد و گفت: مسابقات در بخش خواهران از نهم اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر اداره اوقاف کرج آغاز شده است و امروز بعدظهر(10 اردیبهشت) به پایان می‌رسد.
اکبرنژاد در پایان به داوری مسابقات اشاره کرد و افزود: داوران این دوره از مسابقات در بخش بانوان داوران کشوری هستند و همگی در مسابقات قرآن کشوری موفق به کسب رتبه‌های ممتاز شده‌اند.
انتهای پیام

captcha