شرکت 650 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن اوقاف کرج
کد خبر: 3808290
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲

شرکت 650 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن اوقاف کرج

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره اوقاف کرج از شرکت 650 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن اوقاف این شهرستان خبرداد و گفت: از این تعداد 400 نفر خانم و 250 نفر آقا بودند.

شرکت 650 نفر در مرحله شهرستانی چهل و دومین مسابقات قرآن اوقاف کرج

حجت الاسلام حسین مهدیان، رئیس اداره اوقاف کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این دوره از مسابقات نیز امسال به همت همکاران برگزار شد و خوشبختانه با رصد و رفع مشکلات و نواقص سال‌های گذشته از لحاظ کمی و کیفی، رضایت برگزارکنندگان، متسابقان و داوران را به همراه داشت.
وی افزود: امسال در حوزه اطلاع‌رسانی مسابقات فعالیت‌هایی از قبیل نصب بنر، پخش تراکت، ارسال پیامک، استفاده از فضای مجازی، برقراری ارتباط مستقیم با مدیران موسسات قرآنی، جامعه مداحان، بسیج، سپاه، تبلیغات اسلامی، ارشاد و امور مساجد صورت گرفت که این اقدامات افزایش چندبرابری تعداد شرکت‌کنندگان را به دنبال داشت.
این مسئول در ادامه به تعداد شرکت‌کنندگان اشاره کرد و گفت: در این دوره از مسابقات 650 نفر شرکت کردند که از این تعداد 400 نفر خانم و 250 نفر آقا بودند.
مهدیان با بیان اینکه مسابقات از نهم تا دهم اردیبهشت ویژه بانوان و از یازدهم الی دوازدهم اردیبهشت ویژه آقایان برگزار شد، افزود: متسابقان در این روزها از ساعت هشت الی 18 عصر با هم به رقابت پرداختند.
رئیس اداره اوقاف کرج تصریح کرد: داوران همگی داوران کشوری و بین‌المللی بودند و همچنین در این دوره از مسابقات از حضور هفت قاری و حافظ افتخاری بهره‌مند شدیم.
وی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، دعاخوانی و حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء و ۲۰ جزء، کل قرآن‌کریم و اذان برگزار شد و سه نفر برگزیده هر بخش به مرحله استانی راه می‌یابند.
انتهای پیام

 

captcha