روحانیان از فرصت ماه رمضان برای مقابله با دشمن استفاده کنند
کد خبر: 3809465
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

روحانیان از فرصت ماه رمضان برای مقابله با دشمن استفاده کنند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه کلیبر با اشاره به اهمیت روحانیت و فرصت‌هایی که در طول سال برای آنان به وجود می‌آید، گفت: دشمنان از ماه محرم و ماه رمضان می‌ترسند و برای روحانیان این ماه‌ها فرصتی مناسب است تا مقابل آنان ایستادگی کنند.

روحانیان باید از فرصت ماه رمضان برای مقابله با دشمن استفاده کنند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدحسن موسوی، امام جمعه کلیبر، روز گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در این شهرستان، با اشاره به اهمیت روحانیت و فرصت‌هایی که در طول سال برای آنان به وجود می‌آید، گفت: دشمنان از ماه محرم و ماه رمضان می‌ترسند و برای روحانیان این ماه‌ها فرصتی مناسب است تا در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه اخلاص مهم‌ترین مسئله در زندگی است، اظهار کرد: اگر اخلاص در کارها محقق شود تمام مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

امام جمعه کلیبر ویژگی‌های مبلغان دینی را اخلاص، داشتن اطلاعات کافی، سلیقه داشتن، رعایت فصاحت و بلاغت در کلام و عدالت عنوان کرد و از روحانیان خواست تا ماه مبارک رمضان را که فرصتی ارزشمند و مغتنم است جدی بگیرند و از این فرصت به درستی بهره‌برداری کنند.

موسوی در پایان به سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: دشمن فکرش را نمی‌کرد که ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند و تنها دلیل موفقیت وجود رهبری و هدایت‌گری امام راحل(ره) بود که فقط برای خدا کار می‌کرد.

انتهای پیام

captcha