برنامه‌های بقاع متبرکه خوزستان در ماه رمضان
کد خبر: 3809630
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

برنامه‌های بقاع متبرکه خوزستان در ماه رمضان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان برنامه‌های بقاع متبرکه استان در ماه رمضان را اعلام کرد.

خاکباز

حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، به برنامه‌های ادارات اوقاف در شهرهای استان خوزستان به مناسبت ماه رمضان اشاره کرد و گفت: مراسم جزءخوانی قرآن کریم با همکاری هیئت امنای مساجد در دو مسجد امام رضا و سلمان فارسی و امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان شوش به میزبانی حرم دانیال نبی جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود و همچنین مراسم لیالی قدر در حرم دانیال نبی و قدمگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

امام‌زادگان هفت‌شهیدان، ابوقاسم، بابااحمد در شهرستان مسجدسلیمان با مشارکت دفتر امام جمعه، سپاه و اداره‌ تبلیغات محافل انس با قرآن را برگزار خواهند کرد. همچنین طرح ضیافت الهی با برپایی خیمه‌های معرفت اجرا می‌شود و محفل انس با قرآن در مسجد نمره یک و مسجد ابوالفضل برگزار خواهد شد.

خاکباز گفت: با همکاری دفتر امام جمعه و حوزه علمیه در مصلی شهرستان ایذه محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد. در شهرستان رامهرمز نیز مراسم هفتگی دعای توسل در امامزاده سید حسین زاهدون به همراه جز‌ءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود. در دزفول نیز طرح افطاری ساده در آستان سبزقبا اجرا خواهد شد. همچنین مراسم ویژه شب‌های قدر در آستان علی مالک، سبزقبا و محمدبن جعفرطیار برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha