اجرای طرح «افق» در ۲ بقعه امامزاده کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3823376
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸

اجرای طرح «افق» در ۲ بقعه امامزاده کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح افق در بقعه امامزاده عبدالله(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه گچساران خبر داد.

اجرای طرح «افق» در 2 بقعه امامزاده کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام قاسم مؤمنی‌شاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 9 تیرماه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح افق با محوریت پرداختن به مسائل اجتماعی، فرهنگی و قرآنی خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح پررنگ‌ کردن بقاع متبرکه در حل معضلات اجتماعی و ترویج معارف اسلامی است.
وی افزود: طرح افق از ابتدای امسال و به‌صورت آزمایشی در بقاع امامزاده عبدالله(ع) یاسوج و بی‌بی حکیمه(س) گچساران در حال اجراست.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: طرح افق متشکل از واحدهای فرهنگی، اجتماعی و قرآنی است که در واحد اجتماعی معضلات پیرامون مانند طلاق، فقر و سایر مشکلات احصا و به هیئت امنا اعلام می‌شود تا برنامه‌ریزی لازم برای حل آن صورت گیرد.
حجت‌الاسلام مؤمنی‌شاد بیان کرد: یکی از برنامه‌های امسال اوقاف، هزینه کردن موقوفات بدون قید مکان در این طرح است برای مثال این هزینه به خانواده‌های بی‌بضاعت شناسایی شده این طرح تعلق می‌گیرد.
وی استقبال از این طرح را در دو بقعه امامزاده مطلوب دانست و عنوان کرد: اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از نخبگان فرهنگی، اعضای هیئت‌های مذهبی و افراد خبره برای حضور در این طرح فرهنگی دعوت می‌کند.
انتهای پیام

captcha