اردبیل؛ آماده میزبانی از شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن ‌اوقاف
کد خبر: 3823595
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

اردبیل؛ آماده میزبانی از شرکت‌کنندگان مسابقات قرآن ‌اوقاف

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: این اداره‌کل هماهنگی و آمادگی کامل برای مسابقات استانی قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی با حضور شرکت‌کنندگان برگزیده در مسابقات شهرستانی را دارد.

آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات قرآن کریم در استان اردبیلحجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، از برگزاری مسابقات قرآن کریم در مرحله استانی اردبیل خبر داد.

ستوده گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی(برادران و خواهران)، جمعه، 14 تیرماه در محل مهدیه اردبیل با حضور راه‌یافتگان نفرات برتر مسابقات شهرستانی انجام خواهد شد.

وی افزود: کمیته‌های پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و سایر کمیته‌ها نیز در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات  تشکیل شده است و همچنین هماهنگی های لازم در خصوص استقبال و اسکان داوران غیربومی این مسابقات نیز تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: مسابقات رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم نیز پنج‌شنبه، 20 تیرماه در محل آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برگزار خواهد شد.

ستوده افزود: شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله استانی لازم است در آزمون ورود به مسابقات  که به صورت الکترونیکی در محل مسابقات خواهد بود، شرکت کنند.

انتهای پیام

captcha