اعزام خانواده‌ شهدا و ایثارگر کردستانی به حج تمتع
کد خبر: 3829608
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

اعزام خانواده‌ شهدا و ایثارگر کردستانی به حج تمتع

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از اعزام بیش از ۱۷۳ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان کردستان به حج تمتع سال ۹۸ خبر داد.

رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از اعزام بیش از 173 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان کردستان به حج تمتع سال 98 خبر داد و اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران همراه با کاروان‌های اعزامی از استان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

وی افزود: خانواده‌ شاهد و ایثارگر زائر خانه خدا از شهرستان‌‌های استان و با اولویت اعلام شده از مرکز و براساس تقاضای شخصی ثبت‌نام و اعزام می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با اشاره به اینکه در سال جاری 15 کاروان از استان کردستان عازم سرزمین وحی می‌شوند، اعلام کرد: حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در کاروان‌های حجاج موجب افزایش معنویت زائران، ایجاد پیوند معنوی بین آن‌ها، افزایش ارتباط اجتماعی و در نهایت موجب فرهنگ «ایثار اجتماعی» خواهد شد.

وی بیان کرد: افزایش 10 درصدی جذب زائران استان کردستان نشانگر شوق و ذوق و ارادت مردم کردستان به انجام فریضه حج تمتع و زیارت خانه خداست.

نجفی یادآور شد: ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان تلاش خواهیم کرد از این ظرفیت به نحو شایسته جهت اعتلای فرهنگ اسلامی و دینی و رشد معنوی خانواده شهدا و ایثارگران بهره ببریم و وظیفه خود را در قبال آنان در بزرگترین گردهمایی دنیای اسلام به بهترین نحو به انجام برسانیم.

انتهای پیام

captcha