عملیات کربلای ۵ در زنجان بازسازی می‌شود
کد خبر: 3829874
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

عملیات کربلای ۵ در زنجان بازسازی می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه استان زنجان، دوران دفاع مقدس را حماسه ماندگار در تاریخ کشور خواند و گفت: عملیات کربلای ۵ در زنجان بازسازی می‌شود.

عملیات کربلای ۵ در زنجان بازسازی می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، شب گذشته ۲ مردادماه در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار کرد: متأسفانه زنجان آخرین استان در سطح کشور است که مرکز فرهنگی استان و موزه دفاع مقدس در آن راه‌اندازی می‌شود درحالی‌که رزمندگان این استان خط‌شکن بودند.
وی به نقش رزمندگان زنجانی در مناطق غرب و جنوب کشور و آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: ۱۰ الی ۱۲ سال است که عملیات اجرایب مرکز فرهنگی استان و موزه دفاع مقدس آغاز شده ولی به اتمام نرسیده است.
کرمی یادآور شد: اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای اتمام مرکز فرهنگی استان و موزه دفاع مقدس چیزی نیست و باید همه مسئولین برای اتمام این طرح همکاری کنند.
وی عملیات کربلای ۵ را عملیاتی تاثیرگذار در دوران دفاع مقدس خواند و گفت: عملیات کربلای ۵ در زنجان بازسازی می‌شود. دوران هشت سال دفاع مقدس یک حماسه تاریخی و ماندگار است و امنیت امروز کشور به برکت خون پاک رزمندگان اسلام به دست آمده و ما باید قدر اینها را بدانیم.
این مسئول بیان کرد: تاریخ هیچ وقت رشادت‌های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس از یاد نمی‌برد و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تبیین شود.
انتهای پیام

captcha