کارگاه آموزشی «مسجد و مهدویت» در بجنورد برگزار شد
کد خبر: 3830169
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

کارگاه آموزشی «مسجد و مهدویت» در بجنورد برگزار شد

گروه معارف ــ کارگاه آموزشی «مسجد و مهدویت» با حضور مربیان قرآنی و پرورشی کودک و نوجوان در بجنورد به اجرا در آمد.

کارگاه آموزشی «مسجد و مهدویت» در بجنورد برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هاشم شیرازیان، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی گفت: این کارگاه آموزشی تخصصی با هدف غنی سازی فعالیت‌های اوقات فراغت و با حضور ٢٤ مربی خواهر و برادر در مسجد امام حسن عسگری (ع) بجنورد برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی یک روزه مربیان شیوه ارتباط با مخاطبان و متربیان کودک و نوجوان را آموزش دیدند.

شیرازیان استاد کارگاه را حجت الاسلام میثم بهاری از مربیان مجرب در حوزه کودک و نوجوان معرفی کرد.
وی یادآورشد: آموزش‌های تئوری و عملی آشنایی با روش‌های جدید و جذاب در حوزه مهدویت و نشر فرهنگ مهدویت در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این کارگاه برای مربیان تشریح شد.

وی بیان کرد: کارگاه مذکور برنامه‌ای سراسری است که طی تفاهم نامه ای که معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بنیاد مهدویت منعقد شده، برگزار شد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی به دیگر برنامه‌های غنی سازی برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌ها اشاره کرد، تقویت گروه‌های هنری از جمله گروه سرود و تئاتر، پرداختن به آموزش رشته‌های تجسمی و بصیرت افزایی و مهارت آموزی در کنار ارتقاء باورهای دینی و اعتقادی نوجوانان و جوانان را از اهم موارد مورد توجه در این برنامه‌ها نام برد.

شیرازیان ساماندهی فعالیت‌های اوقات فراغت و ثبت این کلاس‌ها با موضوعات و محورهای جداگانه و تخصصی فرهنگی هنری و آموزشی و مهارتی و نیز فعالیت‌های اجتماعی در سامانه بچه‌های مسجد و تهیه بانک اطلاعاتی از این فعالیت‌ها را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای بهره مندی هرچه بیشتر از ایام فراغت به ویژه در فصل تابستان برشمرد.
انتهای پیام

captcha