صبر آزادگان بی‌نظیر بود
کد خبر: 3830765
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

صبر آزادگان بی‌نظیر بود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه خلخال گفت: اگر ایمان و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و صبر نباشد شاید کمتر کسی بتواند در سخت‌ترین شرایط و دشواری‌های اسارت طاقت بیاورد؛ صبر آزادگان بی‌نظیر بود.

آزادگان؛ اسوه صبر و بصیرتبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال صبح امروز، هفتم مردادماه در دیدار با آزادگان شهرستان خلخال اظهار کرد: اگر ایمان و شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و صبر نباشد شاید کمتر کسی بتواند در سخت‌ترین شرایط و دشواری‌های اسارت طاقت بیاورد، ولی آزادگان عزیز کشورمان با توکل بر خداوند و تکیه بر قدرت لایزال او، در اوج مظلومیت توانستند این دوران را پشت سر بگذارند و حقیقتاً آزادگان اسوه صبر و بصیرت هستند.

وی ضمن بیان رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آزادگان، گفت: آزادگان از افتخارات و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه خلخال تصریح کرد: آزادگان در اسارت یاد و نام امام خمینی(ره) را زنده نگه‌ داشتند و لحظات سخت اسارت در زندان‌های رژیم بعث را تحمل کردند تا فقط یکبار دیگر امامشان را زیارت کنند.

حجت‌الاسلام اسدی دفاع از آرمان‌های اسلام که از سفارش‌های ائمه(ع) است را از تعهد‌های ناب آزادگان در اسارت عنوان کرد و گفت: آزادگان در لحظه دفاع از کشور رزمنده بودند و از کشور دفاع کردند، در زمان اسارت نیز در سختی‌ها همان پیمان تعهد و رزمندگی را حفظ و لحظه‌ای از آرمان‌های امام راحل عقب ننشستند.

یادآور می‌شود، در این دیدار فرمانده سپاه خلخال و نماینده ولی فقیه در سپاه خلخال نیز حضور داشتند و از سوی سپاه ناحیه خلخال به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان جنگ تحمیلی آقایان محمد‌جواد مرادی و رهبر شاه‌وردی که به ترتیب در تاریخ پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۲ و چهارم خرداد‌ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی شرق بصره و شلمچه به اسارت دشمن درآمدند و در سال ۱۳۶۹ سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند، تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha