شرکت 60 دانش آموز ناحیه یک اهواز در دوره تشکیلاتی «یاوران ولایت»
کد خبر: 3837591
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

شرکت 60 دانش آموز ناحیه یک اهواز در دوره تشکیلاتی «یاوران ولایت»

گروه فرهنگی ـ سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از شرکت بیش از 60 دانش آموز بسیجی این ناحیه در دوره تشکیلاتی «یاوران ولایت» خبر داد و گفت: دوره 35 دانش آموز دختر از روز گذشته آغاز شد و دوره اختصاصی 26 دانش آموز پسر نیز در هفته آتی برگزار می‌شود .

شرکت 60 دانش آموز ناحیه یک اهواز در دوره تشکیلاتی «یاوران ولایت»

صادق نیسی گمروای، سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، با اشاره  اینکه کادرسازی در بسیج دانش آموزی دارای اهمیت ویژه‌ای است، گفت: دوره آموزشی «یاوران ولایت» با هدف توانمند سازی و کادرسازی برای آینده نظام و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: محتوای دوره آموزشی یاوران ولایت شامل موضوعات معرفتی، بصیرتی و فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی بوده و اهتمام فعالیت‌های گروهی و تشکیلاتی در کنار امور درسی از موضوعات مورد توجه در این دوره است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان کرد: 35 دانش آموز دختر در در این دوره که از روز گذشته 3 شهریور در مجتمع فجر آغاز شده است، شرکت کردند و 26 دانش‌آموز پسرمتوسطه نیز در دوره‌ای که هفته آینده آغاز می‌شود، پس از فراگیری مباحث به‌عنوان «فرمانده واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی» انجام وظیفه می‌کنند.

به گفته نیسی، طرح «یاوران ولایت» از برنامه‌های اصلی بسیج دانش‌آموزی با هدف ایجاد مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان است. تقویت حس مسئولیت‌پذیری، ایجاد پویایی و نشاط در مدارس و واحدهای مقاومت و نهادینه کردن شاخص‌های تربیتی در دانش آموزان از نتایج دوره‌های آموزشی یاوران ولایت به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام

captcha