تشکل‌های دینی در صف نخست حفاظت از حوزه فرهنگ دینی هستند
کد خبر: 3847335
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

تشکل‌های دینی در صف نخست حفاظت از حوزه فرهنگ دینی هستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه تشکل‌های دینی و مذهبی به‌واسطه مردمی بودن در صف نخست مقابله و مبارزه در حوزه فرهنگ دینی هستند، گفت: این تشکل‌ها باید مورد حمایت قرار گیرند؛ چرا که رسالتی خطیر دارند.

تشکل‌های دینی، در صف اول مقابله در حوزه فرهنگ دینی هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام باباخانی، مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز، 13 مهرماه در گردهمایی هیئات مذهبی و مجامع فرهنگی شاخص استان سمنان با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در مراسم محرم نشان می‌دهند که تنفس فرهنگی جامعه از طریق هیئت‌ها در حال اتفاق افتادن است، اظهار کرد: ناامیدی زیادی در جامعه نخبگان وجود دارد اما کف میدان جامعه باوجود ریزش‌ها و فضاهای منفی، خوشبختانه رویش‌های فراوانی را شاهد هستیم که در اربعین، عاشورا، هیئت‌های مذهبی  را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه رویش‌های انقلابی به‌واقع امروز اثرگذار هستند، متذکر شد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این راستا وارد گام دوم شده یعنی درواقع باید گفت یکی از محورهای تحول در سازمان، مردمی شدن تبلیغ است.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، با بیان اینکه درواقع هیئت‌های مذهبی ستادهای این نهاد در سطح جامعه محسوب می‌شوند، افزود: پاسداران انقلاب اسلامی همان کسانی هستند که در میدان حضور دارند؛ لذا امروز هیئت‌ها، مداحان و هر کس که در هر عرصه‌ای در نوک پیکان مبارزه می‌کند، باید پیشگام تبلیغات باشد و این رویکرد مردمی سازمان تبلیغات اسلامی است.

باباخانی در پایان یادآور شد: تشکل‌های دینی و مذهبی به‌واسطه مردمی بودن در صف نخست مقابله و مبارزه در حوزه فرهنگ دینی هستند که باید مورد تقدیر و البته حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha