اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه جشن بیعت در کانون‌های مساجد هرمزگان
کد خبر: 3854861
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه جشن بیعت در کانون‌های مساجد هرمزگان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری هرمزگان گفت: در آستانه نهم ربیع‌الاول بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه با عنوان جشن‌های بیعت با امام زمان(عج) در این استان برگزار می‌شود.

اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه جشن بیعت در کانون‌های مساجد هرمزگان

حجت‌الاسلام احمد پهلوانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: به‌منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدوی در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری  مساجد و تجدید پیمان دوباره با آن حضرت و  بازشناسی و بازخوانی حقوق و تعهداتی كه نسبت به آن امام، همه مستضعفان عالم بر عهده‌ دارند کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد در سطح استان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

وی افزود: آیین جشن بیعت با امام زمان(عج)  و قرائت زیارت آل یس در شب نهم ربیع‌الاول و همچنین قرائت دعای عهد  در روز دهم ربیع‌الاول به‌همت کانون‌های فرهنگی ـ هنری در مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های هرمزگان در ادامه از برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها با هدف آشنایی و ترویج فرهنگ مهدویت در سطح  کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد  خبر داد و بیان کرد: در این مدت در کانون‌های منتخب با همکاری ائمه جماعات بیش از 100 کارگاه و نشست‌های مهدوی و جلسات  پاسخگویی به شبهات مهدوی برگزار خواهد شد.

 پهلوانی اضافه کرد: مسابقات کتاب‌خوانی با هدف شناخت دقیق‌تر مهدویت با تأکید بر دو کتاب  امام مهدی(عج) در قرآن  و کتاب حدیث انتظار در این ایام در سطح کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد  منتخب هرمزگان برگزار می‌شود.

وی گفت: برپایی ایستگاه صلواتی و تجلیل از فعالان حوزه مهدویت، برگزاری مسابقات نقاشی و متن ادبی در بخش کودکان از دیگر برنامه‌های کانون‌های ـ فرهنگی هنری مساجد در نهم ربیع است.

انتهای پیام
captcha