تربیت ۱۵ حافظ کل قرآن در مدرسه شبانه‌روزی حفظ آبادان
کد خبر: 3857866
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵

تربیت ۱۵ حافظ کل قرآن در مدرسه شبانه‌روزی حفظ آبادان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از سال ۹۶ که فعالیت مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن زیر نظر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان در آبادان آغاز شده است، ۱۵ نفر در این مدرسه موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

فیصل خنفری، مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این مدرسه گفت: در حال حاضر 9 قرآن آموز در دوره حفظ یکساله قرآن این مدرسه قرآنی مشغول حفظ قرآن کریم هستند. یک نفر از آنها موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است و چهار نفر آنها 11 جزء و چهار نفر دیگر طبق برنامه، حفظ قرآن را از ابتدا شروع کرده‌اند.

وی اظهار کرد: از سال 96 که فعالیت این مدرسه شبانه‌روزی زیر نظر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان آغاز شده است، 15 نفر موفق به حفظ کل قرآن کریم شده‌اند.

خنفری گفت: حفاظ مدرسه، بعد از اتمام دوره حفظ یکساله خود در امور آموزشی این مدرسه مشارکت و به عنوان مربی فعالیت‌ می‌کنند.

مدیر مدرسه شبانه‌روزی حفظ قرآن آبادان در پایان اظهار کرد: در کنار برنامه‌های آموزش قرائت، حفظ و تفسیر قرآن کریم برای حفاظ، برنامه‌های اردویی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. در ماه‌های گذشته اردوی دزفول و قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha