افتتاح 17 مهد قرآنی در همدان
کد خبر: 3858862
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

افتتاح 17 مهد قرآنی در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان همدان از «افتتاح 17 مهد قرآنی مساجد و پیش‌دبستانی» در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 11 مهد قرآنی صبح فردا، افتتاح می‌شود.

افتتاح 17 مهد قرآنی در همدان/ «یادواره شهدای زن و ایثارگر» برگزار می‌شودفاطمه ستاری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با هفته بسیج، برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از «افتتاح 17 مهد قرآنی مساجد و پیش‌دبستانی» در استان خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های این مجموعه در هفته بسیج، افتتاح مهد‌های قرآنی مساجد است که از این تعداد 11 مهد قرآنی صبح فردا، رونمایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شهرستان رزن با 3 مهد قرآنی پیشتاز در افتتاح این مهد‌ها است، افزود: در این ایام در شهر همدان 2 مهد قرآنی و در سایر شهرستان‌ها 1 الی 2 مهد و پیش دبستانی قرآنی افتتاح خواهد شد.
ستاری اشاره کرد: در حال حاضر 50 مهد قرآنی در سطح استان فعال است، با افتتاح 17 مهد قرآنی جدید در سال جاری، این آمار به 67 مهد در استان افزایش خواهد یافت.
مسئول جامعه زنان سپاه استان با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 100 مربی در مهد‌های قرآنی استان فعالیت دارند، ابراز کرد: تمامی مربیان این مجموعه اشنا به مفاهیم قرآن و دارای تحصیلات عالیه و مدرک معتبر از سوی دستگاه‌های ذی ربط هستند.
وی گفت: از زمان آغاز به کار مهد‌های قرآنی در سال 87، ابتدا در هر استان یک مهد قرآنی شروع به فعالیت کرد که با گذشت زمان و افزایش فعالیت این مراکز و مطالبات خانواده‌ها در این حوزه، در شهرستان‌ها نیز مهد‌ها و پیش دبستانی قرآنی افزایش یافتند.

ستاری با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های 40 ساله بسیج در محل تالار قرآن همدان است، ادامه داد: در این نمایشگاه، مهد‌های قرآنی استان نیز دستاورد‌های خود را در معرض نمایش گذاشته اند.
این مقام مسئول با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی ورزشی و ... از دیگر اقدامات این مجموعه در هفته بسیج است، گفت: برگزاری «یادواره شهدای زن و ایثارگر استان» از دیگر برنامه‌های این ایام است که صبح فردا ساعت 9 صبح در محل تالار معلم همدان برگزار می‌شود.
وی ابراز کرد: سخنران این مراسم، سرکار خانم معصومه حکیمیان معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور و خاطره گو این برنامه خانم پناهیان، همسر شهید علی چیت سازیان است.

انتهای پیام
captcha