امنیت؛ از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی
کد خبر: 3859258
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

امنیت؛ از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: عزت و اقتدار امروز کشور با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است و یکی از اصلی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت است که به راحتی به دست نیامده و اجازه نمی‌دهیم این امنیت از بین برود.

امنیت؛ از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، سوم آذرماه در همایش تبیین الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت در دانشگاه تبریز، گفت: عزت و اقتدار امروز کشور با نثار خون هزاران شهید به دست آمده است و یکی از اصلی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت است که به راحتی به دست نیامده و اجازه نمی‌دهیم این امنیت از بین برود.

وی با بیان اینکه اعتراض و انتقاد حق مسلم مردم است افزود: آشوبی که به بهانه افزایش قیمت بنزین به راه افتاد جدا از تجمعات اعتراضی بودو مردم آذربایجان به نامحرمان اجازه ایجاد آشوب و ناامنی را نخواهند داد.

پورمحمدی، با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته دشمنان تلاش‌های مذبوحانه‌ای کردند تا سدی برای پیشرفت کشور باشند، افزود: کسانی که آب به آسیاب دشمن بریزند با پاسخ مردم مواجه خواهند شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه درایت رهبری و هوشیاری مردم توطئه‌ها را خنثی کرد، گفت: دشمن پس از امتحان همه راه‌ها تحریم را در پیش گرفت در صورتی که اگر به واقع دوستدار مردم ایران بودند تحریم نمی کردند.

وی با بیان اینکه با قطع اینترنت دشمنان بیشتر ناراحت شدند، چون نمی توانند به اهداف شان برسند،خاطرنشان کرد: به بهانه گرانی درصدد ایجاد شکاف بین مردم هستند در حالی که این تلاش های مذبوحانه ملت را بیدارتر می کند.

پورمحمدی، در ادامه بسیج را منشآ خدمت و صیانت از ارزش‌های انقلاب و شهدا دانست و گفت: در زلزله اخیر آذربایجان اولین گروهی که در صحنه حاضر بودند بسیجیان عزیزمان بودند و باید از توان و عزم بسیج برای حل مشکلات جامعه بهره مند شویم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اگر بسیجیان و نیروهای امدادی نبودند تلفات زیاد می‌شد، اظهار کرد: در هفته اول اسکان اضطراری و در هفته دوم اسکان موقت تمام شد و تا ۶ ماه آینده بازسازی کامل می شود.

انتهای پیام
captcha