دوره قرآن‌‌پژوهی در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 3859385
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

دوره قرآن‌‌پژوهی در اهواز برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره قرآن‌پژوهی زیر نظر مؤسسه قرآنی تفسیر جوان با حضور ۱۳۰ نفر از تأثیرگذاران عرصه فرهنگ قرآنی در اهواز برگزار می‌شود.

13 تا 15

حجت‌الاسلام علی فدیعمی، مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: یکی از برنامه‌های قرآنی دارالقرآن در آذر، دوره قرآن‌پژوهی است که با حضور 130 نفر از تأثیرگذاران عرصه فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت سه روز از 13 تا 15 آذر در دارالقرآن برگزار می‌شود، افزود: دوره قرآن‌پژوهی در واقع دوره پیشرفته طرح بشیر مؤسسه قرآنی تفسیر جوان است که مدرس آن سیدمحمد بیستونی، مؤلف تفسیر جوان است. سرفصل‌های این دوره شامل مهارت‌های زندگی در چهار فصل ارتباط با خدا، ارتباط با خود، ارتباط با مردم و ارتباط با محیط زیست است.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان دوره قرآن‌پژوهی از چهار شهرستان کارون، اهواز، باوی و حمیدیه هستند. در پایان سه روز، آزمونی از شرکت‌کنندگان گرفته خواهد شد و پس از آن شرکت‌کنندگان متعهد می‌شوند به مدت پنج سال، فعالیت‌های پژوهشی قرآنی در حوزه تفسیر در مساجد و مراکز فرهنگی داشته باشند. طی این دوره یک بسته فرهنگی مشتمل بر کتب و محتوای موردنیاز طرح در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

فدیعمی در پایان تصریح کرد: دوره قرآن‌پژوهی پیش از این در خرمشهر برگزار شده و مورد استقبال قرار گرفته بود.

انتهای پیام
captcha