برنامه‌های هفته پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س)دزفول
کد خبر: 3859743
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

برنامه‌های هفته پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س)دزفول

گروه معارف ـ برگزاری کرسی آزاد اندیشی، دیدار با نخبگان پژوهش و برپایی نمایشگاه آثار طلاب برخی از برنامه‌های مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول به مناسبت هفته پژوهش هستند.

برنامه‌های هفته پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول

فاطمه کاکادزفولی، معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان درباره برنامه‌های هفته پژوهش این مدرسه گفت: یکی از برنامه‌های پیش بینی شده به این مناسبت برگزاری کرسی آزاداندیشی است که با موضوع خانواده در مدرسه تشکیل می‌شود. برپایی نمایشگاه پژوهش نیز در این هفته با عرضه آثار طلاب همراه خواهد بود.

وی درباره این نمایشگاه توضیح داد: آثار پژوهشی طلاب شامل مقاله و پایان‌نامه سطح 2 و 3 است. با توجه به اینکه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآن مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول در مرحله نوشتن پایان نامه هستند، غالب آثار طلاب در این نمایشگاه با محوریت موضوعات قرآنی است؛ «عوامل تفرفه در امت اسلام»، «راهکارهای برون رفت از تفرقه»، «روایات تفسیری ابن عباس در تفسیر تبیان»، «رابطه طرح‌های اسلیمی با گسترش و درک مفاهیم دینی» عناوین برخی از آثار پژوهشی طلاب این مدرسه است که موفق به کسب رتبه در رویدادهای پژوهشی مانند جشنواره بانوی کرامت یا جشنواره علامه حلی شده‌اند و در این نمایشگاه در معرض دید طلاب قرار می‌گیرند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) دزفول همچنین گفت: بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش دانشگاه جندی شاپور دزفول، نشست علمی در دانشگاه آزاد اسلامی و دیدار با نخبگان پژوهشی دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته پژوهش است.

انتهای پیام
captcha