بررسی اهداف قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن
کد خبر: 3862208
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

بررسی اهداف قرآنی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: با توجه به انتشار فراخوان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، جلسه اعضای شورای قرآن این دانشگاه به منظور تبادل نظر درباره این دوره از مسابقات شنبه، ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

رر

محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با توجه به انتشار فراخوان بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، جلسه اعضای شورای قرآن این دانشگاه به منظور تبادل‌نظر درباره این دوره از مسابقات شنبه، 23 آذرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعضای شورای قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز شامل نمایندگان دانشکده‌ها، معاونت‌ها، بیمارستان‌ها، شبکه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی هستند. برخی از استادانی که رابط ما در دانشکده‌ها هستند در امر استعدادیابی دانشجویان بسیار در دانشکده‌ها فعال هستند و تأثیر خوبی دارند.

سهرابی گفت: در این نشست درباره اهداف آینده و وضعیت کنونی در دانشگاه‌ و شبکه‌های درمان و بیمارستان‌ها برای مشارکت بیشتر کارکنان، استادان و دانشجویان در مسابقات قرآن گفت‌وگو خواهد شد.

رئیس اداره قرآن دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز بیان کرد: همچنین دوره پیشین این رقابت قرآنی بررسی و آسیب‌شناسی خواهد شد تا به عملکرد بهتر ما منجر شود. 

انتهای پیام
captcha