آغاز دوره تربیت معلم قرآن در حوزه علمیه الغدیر
کد خبر: 3863417
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

آغاز دوره تربیت معلم قرآن در حوزه علمیه الغدیر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی معلم قرآن ویژه فرهنگیان و طلاب از امروز، ۲۰ آذرماه در حوزه علمیه الغدیر آغاز می‌شود.

آغاز دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی معلم قرآن در حوزه علمیه الغدیر

حجت‌الاسلام محمدمهدی محمدی‌راد، مدیر مؤسسه قرآنی نسیم رضوان اهواز، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم در این کلانشهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در زمینه آشنایی مردم با اصول تلاوت قرآن خلأیی را در جامعه احساس کردیم، بررسی‌هایی در این زمینه انجام دادیم و به دو گلوگاه مؤثر در وجود این ضعف پی بردیم.

وی ادامه داد: متوجه شدیم روش‌های آموزش چه در مدارس توسط معلمان و چه در مساجد از سوی طلاب و مبلغان نیاز به آسیب‌شناسی دارد. از این رو دوره تربیت معلم قرآن کریم برای فرهنگیان، طلاب و مبلغان در نظر گرفته شد. برنامه افتتاحیه این دوره تخصصی ساعت 19 امروز چهارشنبه 20 آذر در حوزه علمیه الغدیر برگزار خواهد شد.

محمدی‌راد با بیام اینکه 100 نفر برای شرکت در این دوره نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: ناصر دغاغله، قاسم مقدمی، جاسم شمیری و تعداد دیگری از مدرسان قرآنی استان، تدریس این دوره را بر عهده دارند.

به گفته مدیر مؤسسه قرآنی نسیم رضوان اهواز افتتاحیه این دوره با حضور آیت‌الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام نبی‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و حجت الاسلام بهرامپور رئیس مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان همراه خواهد بود.

گفتنی است، دوره تخصصی تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی معلم قرآن با همکاری مؤسسه قرآنی نسیم رضوان، معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان و اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha