تشییع میلیونی سردار سلیمانی، عشق به ولایت را نشان داد
کد خبر: 3869805
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲

تشییع میلیونی سردار سلیمانی، عشق به ولایت را نشان داد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ملت ایران مطیع امر ولایت هستند، گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، عشق به ولایت را نشان دادند.

به گزارش ایکنا از گیلان، سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان امروز، 16 دی ماه در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد شهدای لنگرود، با تجلیل از مقام والای سردار قاسم سلیمانی و همه شهدای اسلام و انقلاب، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم ایران در تشییع سردار سلیمانی عشق به ولایت را به دنیا نشان داد.

وی متذکر شد: با توجه به شرایط ایجاد شده در منطقه، آمریکایی‌ها به دنبال تجدید قوا هستند و به خیال باطل خودشان این تجدید قوا را در سایه نبود کسانی می‌دانند که محور جبهه مقاومت محسوب می‌شوند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه ملت ایران مطیع امر ولایت هستند، تصریح کرد: اگر امروز قاسم سلیمانی ها به شهادت رسیدند، راهشان ادامه خواهد داد و مردم این را ثابت کردند.

بایرامی به شهادت رساندن سردار سلیمانی را ناشی از اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها دانست و تصریح کرد: ملت ایران با شعار «مرگ بر آمریکا» هرگز در برابر استکبار جهانی کوتاه نخواهند آمد.

وی ادامه داد: امروز آمریکای جنایتکار و ایادی سرسپرده اش دیدند که ملت چگونه از شهدای خود به ویژه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی استقبال کردند و این نشان می دهد که ملت به عشق اسلام و انقلاب و ولایت به دشمنان خونخوار خود یعنی آمریکا و اسرائیل ضربه خواهند زد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: ملت ایران با پشتوانه مقام معظم رهبری پوزه آمریکا و صهیونیسم بین الملل را به خاک سیاه خواهند مالید و انتقام خون شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت را به زودی خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha