امنیت جنوب‌شرق کشور، مدیون حاج قاسم است
کد خبر: 3871146
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

امنیت جنوب‌شرق کشور، مدیون حاج قاسم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه حاج‌قاسم سلیمانی ارادت ویژه‌ای به حضرت زهرا(س) داشت و در عملیات والفجر هشت با رمز یازهرا به اروند زدند، گفت: امنیتی که در جنوب‌شرق به وجود آمد مدیون حاج‌ قاسم است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه، عصر دیروز یکشنبه، 22 دی‌ماه در مراسم پنجمین روز خاکسپاری سپهبد شهید حاج‌ قاسم سلیمانی در مصلی جیرفت گفت: یک برهه زندگی حاج قاسم، دوران جنگ بود و همه می‌دانند که همه جهان استکبار پشت صدام بود و امام راحل با سربازانی چون حاج قاسم جلو استکبار ایستاد.

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم در عملیات‌های مهم حضور داشت و در عملیات والفجر هشت سخت‌ترین جای عملیات، دهانه فاو بود و این شجاعت حاج‌ قاسم بود که آن را پذیرفت، افزود: در عملیات کربلای پنج هم سخت‌ترین مأموریت را حاج‌ قاسم برعهده گرفت و لشکر ثارالله افتخارات زیادی در دفاع مقدس با حاج‌ قاسم کسب کرد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه حاج‌ قاسم سلیمانی ارادت ویژه‌ای به حضرت زهرا(س) داشت و در عملیات والفجر هشت با رمز یازهرا به اروند زدند، بیان کرد: امنیتی که در جنوب‌شرق به وجود آمد مدیون حاج‌ قاسم است.

مارانی به بیان خاطراتی از سردار سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: این تدبیر سردار شهید سلیمانی ما بود که جنگ سی و سه روزه را مدیریت کرد و اسرائیلی‌ها را به التماس انداخت و گفتند بیایید جنگ را تمام کنید.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: خون شهید سلیمانی آن‌چنان برکتی برای جهان اسلام دارد که هنوز زود است آن را درک کنیم، امیدوار به پیروزی‌های آینده هستیم و خون سپهبد شهید سلیمانی گریبان استکبار را خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha