نتایج پذیرش مربیان دوره کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام شد
کد خبر: 3871524
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

نتایج پذیرش مربیان دوره کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام شد

گروه اجتماعی ــ نتایج تکمیل ظرفیت پذیرش مربیان، دوره پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی(طلاق) از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام شد.

بلوربر

مریم بلوربر، مسئول اجرایی دوره پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و وزارت بهداشت، دوره پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی(طلاق) اجرا می‌شود و نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز مصاحبه پذیرش مربیان این دوره را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه انجام مصاحبه با این متقاضیان بر عهده نهاد بوده است، ادامه داد: مصاحبه با این افراد در سه رشته حقوقی، روانشناسی و احکام و اخلاق صورت گرفت که برای این موضوع در گروه روانشناسی با سازمان بهزیستی، ‌در گروه اخلاق و احکام با حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی و برای رشته حقوقی با معاونت اجتماعی دادگستری همکاری برای انجام مصاحبه صورت گرفت.

بلوربر گفت: از مهرماه مصاحبه‌ها آغاز شد و نتایج تکمیل ظرفیت آنها برای معاونت بهداشت استان و مراکز درمان شهرستان‌ها ارسال شده است. به دلیل اینکه مرکز بهداشتی شهرستان‌ها و معاونت بهداشت استان با کمبود نیرو مواجه بودند، مرحله تکمیل ظرفیت اجرا شد که در این مرحله از هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز و استادان حوزه علمیه به عنوان مصاحبه‌گر استفاده شد.

مسئول اجرایی طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: نزدیک به 350 نفر به منظور انجام مصاحبه پذیرش شدند.

انتهای پیام
captcha